Pracodawca powinien wspierać swój zespół również w budowaniu sieci kontaktów pozabiznesowych. Kreatywny pracownik czerpie inspirację od znajomych i przyjaciół! Czytaj dalej Kreatywny pracownik? Taki, który ma różnorodnych znajomych
Tag: komunikacja
Cechy dobrego programu Corporate Wellness
Klasyczne już badania Berry’ego, Mirabito i Bauna z 2010 roku dowodzą, że działania corporate wellness mogą zwrócić się po paru latach nawet kilkukrotnie.
Zespół badaczy analizował 10 organizacji, które zainwestowały w ambitne programy wellness dla swoich pracowników. Chodzi między innymi o korporacje Chevron, Johnson & Johnson i SAS Institute.
Okazało się, że przemyślanie działania prozdrowotne dają firmom z różnych branż znakomity zwrot inwestycji w postaci niższych kosztów, wyższej wydajności pracy i lepszego morale. W swoim artykule na łamach „Harvard Business Review” opisują, jakie cechy ma dobrze prowadzony program corporate wellness. Czytaj dalej Cechy dobrego programu Corporate Wellness